Bostadsporr

Hjälp, jag är en villa-fjortis!

Jag har kommit på mig själv att ta ego-bilder på mitt hus och min trädgård. Man vet ju aldrig när det är dags att sälja? Då kan det t ex vara bra att en bild på det nymålade sovrumsgolvet när den högblanka oljefärgen är alldeles så skinande blank som den aldrig mer kommer vara när golvet väl tagits i bruk och ”mint condition” gått förlorad. Eller sommarbilder på trädgården där man ser hur fint mina Löjtnantshjärtan står i blom…

Löjtnantshjärtan

Faktum är att jag köpte en ny digitalkamera med extra bra vidvinkel (25 mm) just för att kunna gå runt och ta bilder på och i huset. Jag borde verkligen skaffa mig ett liv…

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Beställ boken!

Köp den här!

Hur köper man billigt och säljer dyrt? Varför blev boendet en livsstil? Hur stabila är bopriserna egentligen?

Hög på Hus på Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Hög på Hus på Facebook

