Bostadssajter

Hemnet borde alltid stänga vid midnatt

Just nu på Hemnet.se:

—-

Hemnet uppdateras

Hemnet arbetar för närvarande med underhåll och sidan beräknas fungera normalt under morgonen.

Vi som arbetar med Hemnet ber om ursäkt för det tillfälliga avbrottet i servicen och hälsar er vänligen tillbaka inom kort.

Har du frågor eller problem är du välkommen att kontakta Hemnets kundtjänst. Du kan antingen skicka ett mail till support@hemnet.se eller ringa.
Telefon: 013-35 10 60 måndag till fredag mellan 09.00 och 12.00

—-

Ja, jag har en fråga. Kan inte ni maila mig lite skärmdumpar åtminstone, så att jag har något att göra under tiden?

Allvarligt talat, bra initiativ av Hemnet! Kanske ska passa på att gå och lägga mig istället. Kan man på något sätt själv spärra Hemnet från sin dator under vissa tider på dygnet? Så att jag kan gå och lägga mig i tid även när de inte joxar med burkarna på Hemnet…

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Beställ boken!

Köp den här!

Hur köper man billigt och säljer dyrt? Varför blev boendet en livsstil? Hur stabila är bopriserna egentligen?

Hög på Hus på Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Hög på Hus på Facebook

