bopriser

Överbelånade hus – ny reklamplats

Amerikaner som har svårt att betala räntan på sina överbelånade hus kan nu upplåta fasaden som reklamutrymme för att dryga ut sin ekonomi, skriver Resumé.

Men finns det ändå inte viss risk för att man skadar sitt varumärke om man annonserar på ett ställe som på så vis associeras med depression?

Möjligen kanske det skulle passa för företag inom den finansiella sektorn (”Nästa gång, låna hos oss i stället”) eller fastighetsmäklare (”Låt oss sälja ditt hus nästa gång”).

Advertisements

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

Beställ boken!

Köp den här!

Hur köper man billigt och säljer dyrt? Varför blev boendet en livsstil? Hur stabila är bopriserna egentligen?

Hög på Hus på Twitter

%d bloggare gillar detta: