Boken

Release för boken!

Nu är den släppt – min bok som handlar om det bostadsfixerade 00-talet då vi sporrade av en historiskt unik prisuppgång satsade på att göra bostadskarriär. ”Hög på Hus”, handlar också om allt praktiskt man behöver veta för att lyckas med konsten att göra bra bostadsaffärer på den skakiga marknaden under resten av 10-talet. På releasekalaset kom det goda vänner, grannar, kollegor och bekanta för att fira. Jag har aldrig känt mig så uppvaktad. Kul!

Välkommen på visning!
Min Emma, pappa Anders, guddotter Olivia, syster Carolina och min kollega Linda väntar på att mäklaren ska öppna dörren!

Författaren signerar böcker vid legendariskt skrivbord.

Lotta Bouvin förevigar författaren vid det legendariska skrivbordet.

Emma Norén och Lotta Reberg gav varandra komplimanger för valet av en fin blus.

Martin Kaunitz som förlagt mig slappnade av nu när allt är på pränt, i sällskap av Ilona Marshall som inte skrattar åt min fluga (eftersom hon hittat den åt mig). Ilonas sällskap Johanna fick med sig en bok hem för att läsa på inför nästa bostadsaffär.

Mina goda vänner Adam Sandahl och Jaan Hirsch under Grünewalds målning av Karl Otto & Co.

Gamla klasskompisar byter visitkort - Erik Hörstadius och Thomas Johansson.

Föremålet för kvällens firande.

Jag hade så trevligt och fullt upp med att prata med folk att jag inte hann ta fler bilder själv. Vilken tur att Expressens fotograf också var där!

Aftonbladet var också inbjudna till denna VIP-visning av "Hög på Hus".

Bladets vimmelbilder avslöjade att det var en hjärtlig och mysig tillställning på Sveavägen 56 denna vårkväll då "Hög på Hus" såg dagens ljus för första gången.

Diskussion

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

Beställ boken!

Köp den här!

Hur köper man billigt och säljer dyrt? Varför blev boendet en livsstil? Hur stabila är bopriserna egentligen?

Hög på Hus på Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Hög på Hus på Facebook

